گفتمان ديني حجاب در رهن گناباد برگزار شد

گفتمان ديني حجاب در رهن گناباد برگزار شد

روحاني طرح هجرت گناباد از برگزاري گفتمان ديني با موضوع عفاف و حجاب در اين روستا خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل تبليغات اسلامي خراسان رضوي، حجت الاسلام محمدمهدي عبادي با اعلام اين خبر گفت: اين گفتمان 25 فروردين ماه همزمان با ايام دهه فاطميه اول قبل از نماز مغرب و عشا در محل فاطميه اين روستا با حضور حجت الاسلام ايزدخواه استاد از مشهد مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام محمد ايزدخواه در جمع زنان روستاي رهن با اشاره به اينکه حضرت زهرا به عنوان الگوي زنان مي باشد گفت: محورهاي زندگي حضرت زهرا(س) براي همه زنان و دختران جامعه ما مي تواند سرمشق و الگو باشد.

وي با بيان اينکه فاطمه زهرا(س) مي‏خواهد كه زنان امتش، چون فرشته، پاك و آزاده باشند، نه بسان بردگان در اسارت نفس و شيطان!، افزود:زهرا(س) مي‏خواهد كه زنان جهان، قدر گوهر وجودي خود را بشناسند و آن را با تمام قوا پاس دارند.

حجت الاسلام ايزدخواه با عنوان اينکه زن در پوشش حجاب چون گوهري است كه در صدف پنهان است، اضافه کرد: آيا اين نگرش با آنچه كه تبليغات مسموم دشمنان به جامعه ما القا مي‏كند سازگار است؟.

وي با اشاره به اينکه امروز يكي از مسايل حساس و دردناك جامعه ما موضوع تهاجم فرهنگي غرب است، افزود: دشمن در اين رابطه، هر روز مجهزتر و قويتر از روز قبل به ميدان مي‏آيد و ابعاد تهاجم خود را وسعت مي‏بخشد.

استاد گفتمان ديني حجاب گفت: اين وظيفه تك تك افراد ملت است كه به حبل المتين ولايت، چنگ زنند و با تكيه بر آن از حالت انفعالي خارج شده و در تمام صحنه‏هاي كار و زندگي با مظاهر گوناگون و دلفريب اين تهاجم گسترده مبارزه كنند.

وي اضافه کرد: جاي بسي شگفتي است، ملتي كه پدرش محمد(ص) و علي(ع) و مادرش فاطمه زهرا(س) است، ميدان دلش آرامشگه شيطان و ارزشهايش تاراج دزدان و ميراثش چپاول گرگان گردد.

در ادامه اين گفتمان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ گفته شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 20 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط محمود اميري

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 15100
تعداد مطالب : 129
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

خطاطي نستعليق آنلاين